my nuff

Berhabuk dah blog akak..

uhuk.. uhuk...
gatal tekak akak menahan batuk bila buka blog akak ni... dah lama tak buka ko.. segala habuk sawang menyawang ada kat sini. hihihi...
lama dah mencoret kat sini..
sibuk yang amat... (sibuk apa pun tak tau lah)
eh korang yang sudi singgah blog akak ni apa khabar? (ada ke yang sudi)
perkembangan terbaru akak?
akak telah berkembang dengan jaya.... adoi yai payah nya nak kurus balik
tapi akak berazam sebelum habis tahun 2018 ni akak akan dapat kan semula berat ideal akak.
bukan nak kurus sangat pun persis model tu.
korang doakan akak k..
ok daaa...
nanti akak celoteh lagi.. banyak lagi nak cerita ni.


BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff