my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

sharing is caring

BEN ASHAARI

Pemilik Kaid Johar Pengikut Syiah



Akak dapat gambar tu melalui whatsapp pagi. Pada mulanya akak tak percaya. Almaklumlah sekarang ni banyak sangat viral. Tak tau berita betul atau palsu. Tapi bila dengar berita kat radio pagi tadi, baru akak percaya. Tambahan pulak ada keluar dalam Sinar Harian edisi timur hari ni. Akak biasa juga masuk kedai kain Kaid Johar ni. Di Temerloh ni ada dua cawangan Kaid Johar. Pemiliknya tu keturunan India Muslim. Akak memang tak berapa berkenan dengan layanan tauke kaid johar. Kalau rasa2 anak tu jenis tak boleh duduk diam jangan lah bawa masuk kedai dia. Memang kena marah punya. Ada sekali akak pergi situ dengan Firas. Faham je lah karenah anak umur 2 tahun setengah. Semua benda mainan bagi diorang. Tu pun kena marah juga. Sejak tu kalau akak nak pergi kedai tu, tengok sapa jaga kaunter, kalau tauke lelaki tu memang akak keluar balik. Huhuhu.

my nuff