my nuff

AKU, POS LAJU DAN TOYOTA CAMRY

Waktu rehat tengah hari kul 1 sampai kul 2 aku ge kedai hubby tolong jaga kedai jap sebab dia nak makan ngan wat apa yang patut buat...
dah dekat nak kul dua aku nak balik ofis balik... tapi ari ni aku singgah kat pos laju sebab nak pos hadiah tukar2.... masa kat pos laju tu ada citer yang aku nak kongsikan kat sini... masa duk sibuk-sibuk isi borang pos laju tu, hidung ku terbau sesuatu yang kurang menyenangkan.... bau petai.... pergh.. memang tak tahan.... aku ingat minah cun kat sebelah aku yang makan petai rupanya tak... bila dia dah blah ada lagi bau petai.... rupa-rupa bau tu datang dari akak yang duk kat kaunter tu.... alamak..... apasal lah akak makan petai.. dah tau duk kat kaunter jumpa ngan ramai orang agak-agak lah sikit.... ge gosok gigi ke.. makan dentine ke.... huhuhu


tu cite pasal akak pos laju makan petai..... on the way nak balik, aku follow belakang kete toyota camry ni..... tau lah kete beso.... dia bleh duk kat tengah2.... dah le ketepi ketengah.... adoi ai... tertokan idup den......


1 comment:

Kerabu Jantung said...

Wo.. bo chiak petai during weekdays! keep it for weekends or when husbands go outstations!

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff