my nuff

BILA KEKASIH LAMA MENJELMA KEMBALI

Pergh....... tajuk tak ingat..... tapi betul wei.... ntah angin apa yang datang tetiba pakwe lama aku tipon aku.... terkojut kongkang aku... mana tak nya punya bertahun tak contact, tiba-tiba muncul kembali..... so aku yang berjiwa waja ni (adeh....perasan la plak) layan je lah macam kawan biasa je..... bukan rugi pun...lagipun dia yang call aku......
tapi patut ke aku layan dia balik.... nanti berlaku kecurangan yang tak diingini nanti.... almaklumlah aku dah kawin.... dia pun dah kawin.... aku tak nak main kayu tiga... tak cium bau syurga wei.... eee.. nauzubillah min zalik.... walaupun aku pernah dicurangi biarlah itu urusan laki aku ngan Tuhan...... tapi untuk aku berlaku tidak setia..... huhuhu minta dijauhkan......tak baik....... lagipun untuk apa cari dosa free....
so aku buat keputusan..selagi hubungan kami tidak lebih dari seorang kawan aku akan proceed..... tapi kalo dia menunjukkan bunga-bunga yang boleh mengarahkan aku kepada kecurangan baik cabut......... akak takut dik...........
oklah cau dulu.... kalo ada hot story aku citer lagi...... aku nak bergosip ni.....tapi nantilah.kat entry yang lain plak.....

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff