my nuff

B13...... MeNdEBaRkAn....

Selamat pagi semua.... Sihat... Huhuhu kejap je dah ari Jumaat.... rasa macam baru semalam Isnin...wah.....ayat tak ingat....
Aku nak citer pasal malam tadi.... Kerana dek terlalu penat tambah pulak ngan kemalasan yang tahap gaban.... so semalam aku tak masak.... makan pizza je.... aku belanja hubby aku yang bayar... kuangkuangkuang..... so lepas siap makan, biasalah anak aku yang demok tu dah ngantuk.... aku bawak dia masuk tido..... masa tu aku tak mandi lagi.... hehehe.... bila dia dah tido, aku ge mandi n solat..... ingat kan nak tido awal malam tadi..... tapi bila hubby aku dah masuk tido... aku duk lagi depan tv layan channel 133 B4u.... almaklum lah aku ni peminat tegar citer hidustan..... aku tengok tajuk citer B13.. citer mende ni..... pelakon dia madhavan..... hmmmm..... best gak citer nye... citer antu..... memang mendebarkan..... dah abis citer tu baru aku ingat malam tadi malam jumaat..... hihihihi..... apa lagi aku tutup tv, angkat Faiz masuk bilik (masa aku tgk tv dia tido kat peha aku), prepare susu untuk adik, terus masuk tido... masa tu semua keje umah aku tergendala...... kain baju tak settle basuh.... beg anak2 tak kemas..... baju tak gosok....pil perancang pun aku lupa makan......hahaha
so bila bangun pagi tadi kul 4 (memang hari2 bangun kul 4 nak siapkan bekal cik somi nak pegi pasar) baru lah aku siapkan semua....
p/s: ari ni nak balik Bahau... huhuhu rindu kat mak ayah....adik-adik...

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff