my nuff

AkU YaNg TeWaS...

Sehingga hari ni, aku masih mendiamkan diri. Tak buat apa2. Aku hilang arah, keliru. Macam mana nak aku mulakan langkah untuk menyelesaikan masalah yang membelenggu.. Hendak ke kanan, kiri akan terluka. Hari ni aku rasa semua semangat ku hilang. Tak berani untuk merancang apa2... Takut sesuatu yang lebih buruk akan berlaku. Syawal yang bakal menjelma bagai tidak memberi apa2 makna pada ku.. Perasaan yang bercampur baur membuatkan aku berat untuk bertentang mata dengan insan-insan yang berkenaan...
Ya Allah..... Berilah aku kekuatan agar aku dapat melaksanakan peranan ku sebaiknya.... Agar apa yang aku lakukan tidak akan melukakan hati insan-insan yang aku sayangi...

6 comments:

deelira@deeliraz said...

kak, jika kita rasa dugaan itu berat, kita kena tahu, Allah menyayangi kita dan dia telah memilih kita utk menerima dugaan itu.dia tahu kita mampu mengahdapinya dengan Iman.

utk meriangkan hati akk yg berduka.sy ada tag akk utk wat contest.kalau ada masa akk buat k

ibu amirul said...

tq zue.. tapi wat masa sekarang akak tak tau nak buat apa

LiErOSe~QiEmi said...

salam kenal kak,

ermnn.. tak tau nak cakap apa..sabar ek kak.. dugaan Allah.. Banyakkan berdoa kak, bulan mulia ni, mana tau diperkenankan doa tu..

ibu amirul said...

time kasih bunga... hanya doa yang mampu akak buat sekarang....

~aSHa~ said...

mungkin Allah ingin memberikan kita yang terbaik sebelum ini diberi kita ujianNya

Kerabu Jantung said...

Ambil kesempatan di ahkir -akhir Ramadan ni untuk meminta petunjuk dari Allah.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff