my nuff

Haloooooooooooooo...... part 1

Semekum sume.... ni biskut chipsmore muncul balik..... ak maklumlah kejap ada, kejap tak da....
Sepanjang bulan Nov lepas aku dilanda kesibukkan... kena pegi Lipis, family day, pegi Penang, masuk sepital huhuhu.....

Kuala Lipis yang mendamaikan
aku bukan saja-saja nak puji daerah Tok Ti tu..... tapi serius aku cakap, memang Kuala Lipis, Pahang tu satu daerah yang aku kira masih 'dara' lagi.... cewah.. ayat tak agak-agak.... betul.. kiri kanan nya penuh pokok...... pekannya walaupun tak semaju pekan atau bandar lain, aku rasa ok lah...... selagi semuanya mencukupi dengan kemudahan yang ada, kira ok lah tu.... memandangkan aku pertama kali datang ke Lipis so driver aku bawak pusing-pusing tengok umah parent Tok Ti.... tapi tak leh amik gambar. sebab masa tu bateri hp aku abih....
Sebenarnya tujuan aku pergi Lipis bukan lah berjalan-jalan tapi kena pergi buat lawatan mengejut ke sekolah... Huhuhu... Bukan sekolah yang terkejut dengan kedatangan kami tapi kami yang terkejut dengan sekolah.... Macam tak buat keje... Pergi cerita ngan PPD lagi hampeh.... Sesenang je suh kita orang yang buat pemantauan dari awal tahun.... bukan keje kita orang...
Itu citer ge lipis.... esok-esok aku citer lain plak.....

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff