my nuff

KEJE OH KEJE

Keje banyak lagi tapi mata ku dihambat kengantukkan....... huhuhu...... bila nak siap ni..... banyak lagi fail nak disemak ni....
meh aku cite cikit pasal keje aku ni....... aku keje kat bahagian audit sekolah...... so keje nya mengaudit akaun sekolah ler..... orang selalu tak paham..... diorang selalu tanya sekolah pun kena audit ke.... diorang ingat kita orang ni macam naziran.... naziran lain..... audit sekolah lain......
audit sekolah ni mengaudit kewangan sekolah...... sekolah pun ada duit tau... duit yang gomen bagi ngan duit yuran sekolah yang dikutip (ala yuran sekolah yang orang kaya bleh bayar tapi liat nak bayar) mentang-mentang le ada kelepasan......ops....... malas nak citer lebih-lebih pasal tu.....
so keje aku sebagai penyemak fail kertas kerja audit yang disediakan oleh auditor.... dalam erti kata lain aku tak ler pergi mengaudit terus..... yang audit orang lain...... aku just semak je kertas kerja yang dah siap.....
oklah wei....... nak wat keje dulu........

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff