my nuff

WaLi - Hmmmm.... MeNgUsIk JiWa

Pagi tadi masa bangun sahur aku tengok cite Wali... Ala citer yang Ahmad Tarmimi jadi Madam Zaza tu... Rasanya citer tu dah banyak kali main dan banyak kali aku tengok.... Tapi nak tengok gak..... Citer pasal seorang anak perempuan Wani (lakonan Rita Rudaini) nak cari ayah kandung untuk jadi wali masa dia kahwin nanti..... Memang banyak konflik dalam citer ni bila dia dapat tau ayah dia tak seperti yang disangkakan..... Ayah dia seorang pondan.... Memang best citer ni... Walaupun banyak kali tengok aku tetap akan nangis..... Huhuhu.... Tambahan pulak ngan pelakon dalam citer ni yang best. Ahmad Tarmimi memang kelas.... Rita cun sangat bila pakai tudung... Liza Othman (mak Wani) memang favourite aktress aku hahaha... Lain-lain lagi macam Rahim Jailani... Azna Hamid.. Norman Hakim...Ngan Allahyarhamah Yusni Jaafar yang memang terserlah keangkuhannya dalam citer ni.....
Aku tengok citer ni dari kul 4 lebih sampai kul 6. Sebelum tu mr.hubby tengok bola sebelum dia nak ge pasar.... ada la pulak siaran langsung England lawan Hunggary untuk kelayakan Euro 2012 (hehehe betul ke aku eja ni). Sib baik masa Mr Hubby nak kuar England dah leading 2-1 tu pun dua2 gol Gerard... Hubby aku kata Ronney dah kuar padang baru menjadi..... Aik....... apa plak citer pasal bola ni...... Ok lah.... Akak ader keje ni dik....... Bye..
P/s- Nak jadi wali ni bukan senang tau......

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff