my nuff

AmUk.......

Hari ni momentum aku untuk berblog tak berapa sangat... Walaupun ada citer nak dikongsikan tapi jari ni macam kejang semacam je... malas nak taip..
Tapi bila baca headline paper ari ni buat kan aku bersemangat untuk berblog ari ni..... semua nya pasal cerita amuk.. Kalo sebelum ni kita tau yang seorang suami dan ayah yang KURANG SIUMAN menetak isteri hingga mati dan anaknya hingga cedera parah.. kali seorang suami juga seorang ayah menyimbah cuka getah ke isteri dan dua anaknya... tapi kali bukan kerna dia tak siuman tapi akibat pengaruh dadah..... huhuhu... apa lah nak jadi dengan manusia zaman sekarang.. ingatkan bila bulan puasa tak de lah cerita-cerita "GANAS" macam tu.. rupanya sama je... yang menyedihkan pelakunya ialah seorang suami dan ayah yang sepatutnya jadi ketua dan pelindung kepada keluarganya.... agaknya dunia ni dah nak kiamat rasanya..
P/s: jalan-jalan kat fesbuk.... ada slide pasal tanda2 hari akhirat yang kebanyakannya semua nya telah berlaku....

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff