my nuff

Bahaya ni...... Kena jaga2 ni.......

pagi-pagi lagi aku baca entry ni. Mulanya macam tak da perasaan. Tapi bila kenang balik aku terpaksa setuju ngan cadangan PEKIDA supaya filem KONGSI di tapis balik. Bukan pasal rahsia sulit diorang dalam filem tu, aku pun tak tau apa mendenya tapi ada adegan dalam filem KONGSI tu yang perlu ditapis.. Adegan bila Tumulak puleh tetet Mikail.... Kalau bagi orang dewasa memang adegan tu lucu tapi tidak bagi kanak-kanak bawah umur...
Citernya camni, bila je citer KONGSi tu kuar kat astro first aku ngan tak suman-suman terus langgan. Yelah kan tengok kat astro first jelah... mana sempat nak tengok kat wayang, kalau ge tengok kena bawak hero yang diorang tu..... huhuhu..... janganlah berharap hero-hero tu bleh duk senyap...... Bila dah kuar kat tibi semua leh tengok le termasuk lah hero-hero aku..... second hero tu aku tak risau sangat tapi yang sulung tu... bagi yang pernah langgan tau lah filem tu akan tayang selama 48 jam tanpa henti.... takda iklan..... so selama beberapa tayangan tu yang paling tekun tengok tak lain tak bukan Faiz.. sampai dia hafal dialog ngan adegan yang ada dalam citer.... mula nya aku tak heran sangat... dah faham sangat taksubnya dia kalo ada adegan kereta drift ni.... tapi yang jadi masalah nya tang adegan Tumulak puleh tetet Mikail tu, abih sume tetet dia nak puleh, yang selalu jadi mangsa tetet adik dia yang gebu tu ngan aku nye lah sekali.. yang merisaukan aku sekarang kalo2 dia ge puleh orang lain punya.... huhuhu parah aku camni..

cubitanrasa: agak2 lpf tu layan ke???????

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff