my nuff

Trip To Kedah.....part 1

Last week aku n family ikut mertua ge Kedah..... Tujuan asal nya sebab kena bawa pak mertua ge pejabat agama atas urusan tanah... Tapi misi utama Mertua aku ialah nak bawak menantu dia ni balik kampung halaman depa. Yelah kan dah 6 tahun aku kawin ngan anak depa tak penah sekali pun aku pi sana. Dah anak jantan depa tak nak bawak aku pi, takkan aku plak terlompat2 nak pi sana kan.
Mulanya TTK bercadang nak pi ari senin balik selasa....... Tapi mesti penat nya.... Dah le nak pi kena panjat bukit genting tu...... Akhir nya setelah dicongak2 ngan ada bantuan kak lang yang sudi jaga kedai, TTK setuju nak balik ari rabu.... Yeehaa seronok nya...
Pagi senin tu (tak pagi sangat lah....) kami bertolak dari temerloh. Lalu ikut Genting turun ikut Batang Kali, terus kuar Exit Tanjung Malim. Pastu berenti rehat kat R&R Sungai Perak.... Bila sampai je Kat Kedah, terserlah kegayatan aku sebab excited sangat tengok sawah padi.... best nye

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff