my nuff

...:::Selesai Sudah:::...

Akhirnya selesai sudah urusan pembayaran dialam maya. Al maklumlah hari ni kan dah gajjjjj.... hehehe.. Tapi jenuh gak, Tak tau nape maybank2u macam sangkut2 hari ni. Apapun semua dah settle. Alhamdullillah,
Yang tak best nya... penyewa rumah Ain yang kat Pasir Gudang tu dah 2 bulan tak bayar. Kalo ikut kan TTK dia nak suh je diorang tu kuar umah. Tapi Ain rasa bagi diorang masa sampai 3 bulan. Kalo lepas bulan ke3 tak bayar gak, baru suh kuar kan. So tak yah pikir nak pulang balik duit deposit kan...
Tapi tu lah kan, ada sedikit ketidaksampaian hati disitu, kita tak tau apa masalah diorang yang menyebabkan diorang tak leh bayar sewa kan. Tapi kalau baik sangat takut diorang amik kesempatan plak... Apapun Ain serahkan pada Dia yang esa untuk tentukan semua. Sebab Dia lagi mengetahui apa yang tidak kita ketahui kan...
Apapun hero2 Ain dah balik Temerloh. Alamatnya satu taman lah dengar tarzan menjerit. Ahakss... Dah seminggu tak dengarkan... Faizzzzzzzzzzz........ Adikkkkkkkkkkkk......


cubitanrasa: malam tadi mimpi ngeri... eee serammm

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff