my nuff

...:::STANZA CINTA:::...


Malam tadi tengok citer Stanza Cinta kat TV3... Dah episod ke2 pun.. Dalam pada masa yang sama aku pun baca buku citer Stanza Cinta yang baru ku miliki..... Saja nak buat perbandingan... hehehe... Ada yang sama ada yang tak. Beza yang paling ketara sekali bila Cik Ainon ge jumpa bomoh untuk kenakan Amni... Kalau ikut citer dalam buku tak pun.... Tapi tak kisah lah tu.... Aku layan je citer tu....

Tapi.... Kalau ikutkan ending citer ni yang buku punya, si Irfan (Aaron Aziz) meninggal dunia.. Huhuhu...... Tapi tak pelah, nanti kita tengok kan aje apa kesudahannya....

cubitanrasa: Tak sabar nak tunggu citer Tahajjud Cinta jumaat ni...

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff