my nuff

...:::Anak Nak Masuk Lapan Tapi....:::...

Selamat Petang Semua,
Tengahari tadi Ain dengar ulang Sinar Pagi kat radio Sinar lah kan... Ada sorang caller ni, dia kata dia tengah risau sebab laki dia nak kawin lagi satu... Pastu Ain ingatkan dia sedih ke kecewa ke sebab laki dia nak kawin lain rupa nya dia ok je. siap cakap bakal bini laki dia tu cantik... apa lagi K.E yang tak bape nak suke ngan isu tu tanya lah anak dia dah bape orang... Akak tu cakap anak dia nak masuk 8 orang. Maknanya dia tengah pregnant lah kan...

Mulanya Ain menyumpah gak. "Tak guno punyo jantan... Anak dah meghombik pun nak kawin lain... Tak konang jaso bini langsung,"

Pastu pujuk diri sendiri "Ntah2 laki ea tu goma 'main kudo' gak eh, tu yang bini eh dah lotih, sobab tu bagi laki eh kawin lain... kikikiki..",

Kalo camtu lah keadaannya... maknanya laki dia tu ikutkan sangat nafsu gajah dia tu... Huhuhu...

3 comments:

Kancil 8349 said...

isu panas nie...tapi Kancil rasa ia bagus kalau niat baik tapi kalau ndak bagus tu dah merosakkan...lagipun dia nak kahwin bukan mahu kasi rosak anak orang kan?...hehehe...sori kalau ndak setuju

kerabu jantung said...

kita kena support isteri tu, jangan meneruk-nerukkan diri, bukan senang nak melayan anak 8 orang, kalau laki yang beraja di mata bernafsu di....macam tu bagi perempuan lain pulak yang menanggungnya!

ain1914 said...

Kancil: Ain bukan tak setuju langsung, yelah kan maybe ada sebab2 positif yang kita tak tau kan...

KJ: Tu lahkan... kalo isteri serba kekurangan pun patut nya sisuami memenuhi kekurangan yang ada bukan mencari lain..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff