my nuff

...:::Kalo Rasa Dah Tak Sayang Nyawa Sekali Pun... Jangan Mati Depan Kete Aku:::...

P/S - Penggunaan bahasa dibawah adalah diluar kebiasaan... Harap Maaf....

Pergh...... Ko baik punya cilok... kejap kiri kejap kanan, kejap tepi kejap tengah, selamber mak labu ko je lalu celah2 lori tu... kot ye pun ko bawak cia tak yah nak tunjuk ex sangat... yang cia kat belakang ko tu pun satu hal gak... dah le pakai suar ketat baju sendat tak cukup kain... sengaja je lentik2 badan sampai nampak segala lurah... bukannya naik RXZ pun... EX5 je... nampak sangat bagi jantan ko tu rasa semua...

Kengkawan penah tak nampak situasi camtu... Ain selalu nampak... Yang jadi isu nya sekarang yang tengok tu bukan Ain sorang je... Penumpang2 kecil Ain ni pun nampak gak...

"Eee... Mama, nampak B***** dia. Tak malu..."

6 comments:

azam said...

hehehe......tak patut....

tutup la sikit...
xpun pakai baju tebal....berguna jika berlaku kemalangan kecil...badan tak luka

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

memang selalu nampak situasi begitu.. tambah2 lg are Kl ni

!! YaNa YassiN !! said...

mmg x sesuai kan,,... haissh, zaman kita dulu z terok camnie, ( mcm lah tua sangat)

hakak CNN said...

hahaha...budak pon tau maluuu...apada derang nehhh..

Anonymous said...

terima kasih amigo! besar posting!

Aziela said...

Ain, tp kejadian eksiden depan keter akak tu, memang betul2 akak doa : Janganlah mati depan keter aku...huhhuhu

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff