my nuff

...:::Prihatin ke Menyibuk:::...

amik dari google
 Balik dari Seremban semalam lalu ikut PLUS pastu KL.
 Kuar dari tol Seremban dah jem.  Rupa2nya ada eksiden tapi kete yang eksiden tu dah ke tepi pun... Jalan still jem lagi... Semua pakat slow nak tengok kete apa yang eksiden...
Sampai Nilai jem lagi... pun disebabkan eksiden gak dan kete yang kena pun dah ketepi... tapi macam tadi gak... Semua pakat nak tengok... Yang herannya kete yang eksiden tu kat laluan lagi satu.... Tapi "prihatin" punya pasal... semua nak tengok... Bencinya...

5 comments:

hyazz said...

la...ain balik kul baper?? masa kami balik tu ok lagi...lam kul 11 lebih.. masuk terus tol nilai ke kl

ArulchelseA said...

biasa la tu..ramai permerhati politik tepi tu.. kih kih kih

Kancil 8349 said...

susah nak cakap...sebab kancil pun akan menyelowkan kereta kancil kalau ada kemalangan mungkin kerana ingin tahu kereta apa yang berlanggar

~aSHa~ said...

org malaysia sgt perihatin...

aritu bersalin kat tloh tau....

ehehe skrg dah kat kemaman dah....

bila la leh jumpa ek....nanti kalo asha balik tloh asha roger ye...

ain1914 said...

hyazz: ain balik kul 3 dari seremban

Arulchelsea : tu lah masalahnya...

Kancil8349 : hmmm... lebih baik berenti tepi dari slowkan keretakan...

Asha: pantang sendiri lah yek...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff