my nuff

...:::Sonang Kojo Den:::...

Dari pagi tadi berkira2 nak masak apa petang ni... Hmmm... Plan nak wat ayam masak kicap, air asam tomato, goreng tauge cikit pastu nak wat sambal ikan kembung (tekak teringin nak makan). So baru sat ni tipon TTK. Tanya dia balik awal ke ari ni... Sudah semestinya... ada game kan... Malaysia lawan Jepun kul 7..
So ingatkan nak terus pesan barang untuk masak petang ni.... Tapi TTK kata petang ni nak makan Nasi Goreng Kampung je... Hahaha... Sonang bai tu...



Tapi nak wat gak sambal ikan kembung tu sebab teringin sangat... Sebab time2 macam ni apa saja yang terlintas di fikiran untuk ditelan, mesti dicari atau suh orang buat atau buat sendiri... hahaha...

6 comments:

Gen2Merah said...

wahhh, nampak macam sedap.. kalau saya rang bujang, masak nasi goreng main hantam2 ja.. janji kenyang.. ehe

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

eeee sedapnya...rasa nak kahwin pempuan yang pandai masak lah. Mana yang sesuai nak kahwin "pempuan pandai masak atau pempuan yang cantik???"..waaa boleh buat 1 entri ini.....

ain1914 said...

Gen2Merah: Samalah ngan Ain pun, bukan ikut resipi sebenar pun, kuar kan apa yang ada pastu campak2 je dalam kuali... hehehe

C'Ayob: bergantung pada jodoh lah kan... hehehehe...

azam said...

sendiri buat la best

Kancil 8349 said...

hehehe...makanan kegemaran Kancil..nasi goreng kampung

!! YaNa YassiN !! said...

aduh,.. terliuq plak nasi grg kampung, buat pedas2.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff