my nuff

...:::Nak Baju Bola:::...

gambar hiasan
Salam Semua....
Hari ni nak citer pasal hero Ain yang bongsu tu... sapa lagi kalo bukan adik Fahim.... Sejak dua menjak ni dia obses betul ngan baju bola... siang malam nak pakai baju bola... baju bola tu ada 6 pasang je.. tu pun termasuk abang punya... tapi sebab nak layan obses si anak... yang mama ni sarung je lah baju bola tu tak kisah le sapa punya...  Malam tadi dah pakai jersi arsenal (abg punya), pagi ni nak pegi taska pakai jersi Malaysia... huhuhu... adik... adik...
Tapi pagi ni adik Fahim tak berapa nak sihat... dia selsema ngan batuk... badan pun macam dedo cikit... tapi Ain dah bekalkan vicks ngan cool fever dalam beg dia ngan dah pesan kat pengasuh dia... Sebenarnya Ain tak biasakan sangat anak2 ngan ubat... kalo diorang demam... Ain cuba cara lain dulu... letak tuala basah ke... pastu sekarang kan dah moden ada cool fever... letak menda alah tu dulu ke... tak pun minta atuk diorang jaram kan ngan air daun... tak ingat daun apa... Insyaallah biasa kalo demam sikit tu boleh baik je...
Ok lah... nanti sambung lagi... babai.... muahhhh

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff