my nuff

...:::Aku Minat Kat Diorang Ni:::...

Tetiba hari aku nak cerita pasal orang-orang seni ni. Aku suka tengok lakonan mereka berdua ni.


Beto Kusyairi
Aku mula minat dengan dia bila aku tengok drama Warkah Terakhir - Rosli Dhobi. Memang best cerita tu. Beto pegang watak utama sebagai Rosli Dhobi. Sekarang ni aku sentiasa mengikut perkembangannya. Dan drama lakonan yang sedang aku ikut sekarang cerita Juvana dan Cita dan Cinta (betul kot tajuk tu).


Ramli Hassan
Mesti tertanya-tanya kenapa aku boleh minat dengan pak cik ni. Sebab aku suka lakonannya. Setiap patah perkataan yang keluar dari mulut nya pasti meninggalkan kesan. Walaupun tak banyak drama atau filem dia, tapi setiap kali dia muncul, mesti besar impaknya.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff