my nuff

Yana Yassin I Birthday Giveaway

Member aku wat GA sempena besday dia. Bleh tengok kat sini. Soalan nya hadiah apa yang paling kita nak dan dari siapa.
So aku jawab ni.
Hariah yang paling diimpikan - Tiket tengok teater.
Dari siapa - Sesiapa saja yang sudi bagi.

 So nak tag insan-insan ini.

...:::Meh Layan Hindustan Jap:::...

Malam tadi aku layan citer ni ngan Faiz. Boleh tahan lah citernya. Santai je walaupun ada sedikit mengarut. Tapi tak penting semua tu, yang paling penting pengajaran yang kita dapat dari cerita tu. Apa yang ditekan kan dalah citer tu ialah:
1) Bila kita buat baik pasti balasannya pun baik juga
2) Kita jangan membalas kejahatan yang orang buat pada kita tapi balas lah dengan baik dan kasih sayang.


Sinopsis cikit:
Kisah seorang lelaki (Ranbeer) yang dijatuhkan hukuman menjaga 4 orang kanak2 kerana ibu bapa kanak2 itu telah meninggal akibat kemalangan yang disebabkan lelaki itu. Sekiranya kanak2 itu tidak dijaga dengan baik maka, Ranbeer akan dipenjara 20 tahun.
Kanak2 itu mengambil kesempatan untuk membalas dendam kerana kematian ibu bapa mereka. Pelbagai cara yang dilakukan agar Ranbeer marah dan dengan alasan itu Ranbeer akan dipenjarakan. Bagaimana pun disebalik itu, semua kanak2 itu tidak gembira dan meminta pada Tuhan agar diberi kebahgiaan.
Bermulalah ketidak logikan citer tu. Konon nya Tuhan yang mendengar rintihan mereka telah mengarahkan salah seorang malaikat nya (geeta) turun ke bumi untuk menyatukan Ranbeer dan kanak2 itu.
Banyak kisah suka duka yang dilalui mereka dan pelbagai magik yang digunakan oleh geeta untuk menyatukan mereka.
Seperti biasa citer ni happy ending. Dan Geeta ambil keputusan untuk menjadi manusia dan tinggal bersama mereka untuk selamanya...


Cubitanrasa: Cian kat TTK sebab tak dapat tengok bola Arsenal vs Malaysia. Sebab tak da live. HUHUHU

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff