my nuff

...:::Segmen - Singgah Sahur Pucukandubi

Salam Semua...
Bulan pose ni aktiviti join segmen tetap diteruskan...
So Ain join le segmen ni..
Hmmm. best gak kalo dapat makan ulam pucuk ubi cicah ngan sambal kicap... Pergh... Pose-pose cite pasal makan plak... Kalo kengkawan nak join sekali klik banner tu k...

...:::Konflik Dalam Jiwanya:::...

Salam Ramadhan...
Segala puji bagi tuhan pencipta alam kerna masih mengizinkan Ain bernafas lagi hari ini. Hari ni ain nak bercerita kisah hero Ain yang dua orang tu.

Adik Fahim
Malam tadi adik Fahim demam. Badan dia panas... Tapi bukan pada tahap yang merisaukan... Telah tuala basah kat kepala, lap sikit badan dia... pastu suh dia tido.. pastu orang yang suh dia tido tu pun tertido gak... Masa tu baru kul 8.30...Hahaha... Sib baik kul 12.30 terbangun balik... Selesaikan yang Wajib, masak nasi ngan masak air. Masa tu adik Fahim pun bangun gak.. Dia nak tengok tv ngan nak susu... sambil dia layan botol.. Ain gantikan pampers ngan pakaikan baju... Sebab masa dia tido awal tadi dia pakai one piece je.. (pampers)... Dah siap semua, ajak dia masuk bilik dan sambung tido...

Abang Faiz
Dari hari pertama kita puasa, tiap hari Faiz kata dia nak pose.. Ok lah kan.. Dia pun dah paham konsep puasa tu macammana... Tapi tak de nya nak pose.. Sebelum ge sekolah singgah kedai papa amik jajan... Hahaha... Tapi yang menjadi kerisauan Ain sekarang setiap pagi Faiz menyatakan hasratnya untuk tidak ke sekolah... Macam ada sesuatu yang jadi kat sekolah... Bila Ain tanya kenapa, dia diam je... Dan sejak akhir2 ni dia selalu pukul adik... Macam lepas geram... Huhuhu... Kena siasat ni...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff