my nuff

...:::Anak Nak Masuk Lapan Tapi....:::...

Selamat Petang Semua,
Tengahari tadi Ain dengar ulang Sinar Pagi kat radio Sinar lah kan... Ada sorang caller ni, dia kata dia tengah risau sebab laki dia nak kawin lagi satu... Pastu Ain ingatkan dia sedih ke kecewa ke sebab laki dia nak kawin lain rupa nya dia ok je. siap cakap bakal bini laki dia tu cantik... apa lagi K.E yang tak bape nak suke ngan isu tu tanya lah anak dia dah bape orang... Akak tu cakap anak dia nak masuk 8 orang. Maknanya dia tengah pregnant lah kan...

Mulanya Ain menyumpah gak. "Tak guno punyo jantan... Anak dah meghombik pun nak kawin lain... Tak konang jaso bini langsung,"

Pastu pujuk diri sendiri "Ntah2 laki ea tu goma 'main kudo' gak eh, tu yang bini eh dah lotih, sobab tu bagi laki eh kawin lain... kikikiki..",

Kalo camtu lah keadaannya... maknanya laki dia tu ikutkan sangat nafsu gajah dia tu... Huhuhu...

...:::Kalo Rasa Dah Tak Sayang Nyawa Sekali Pun... Jangan Mati Depan Kete Aku:::...

P/S - Penggunaan bahasa dibawah adalah diluar kebiasaan... Harap Maaf....

Pergh...... Ko baik punya cilok... kejap kiri kejap kanan, kejap tepi kejap tengah, selamber mak labu ko je lalu celah2 lori tu... kot ye pun ko bawak cia tak yah nak tunjuk ex sangat... yang cia kat belakang ko tu pun satu hal gak... dah le pakai suar ketat baju sendat tak cukup kain... sengaja je lentik2 badan sampai nampak segala lurah... bukannya naik RXZ pun... EX5 je... nampak sangat bagi jantan ko tu rasa semua...

Kengkawan penah tak nampak situasi camtu... Ain selalu nampak... Yang jadi isu nya sekarang yang tengok tu bukan Ain sorang je... Penumpang2 kecil Ain ni pun nampak gak...

"Eee... Mama, nampak B***** dia. Tak malu..."

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff