my nuff

...::: Duit nya Seratus Je Tapi Kecoh nya Macam Nak Dapat 1 Juta:::...

Salam semua...
Wah wah wah... dah le lama tak jenguk blog... tetiba nak buka isu plak kan... kengkawan mesti tau pasal pemberian RM100 untuk pelajar sekolah... Ari tu kan ada kuar kat berita pasal duit tu akan diberikan.. Yang menjadi isunya ada plak surat dari JPN kat pemberian tu ditangguhkan dulu... Pastu tak sampai dua hari lain plak citernya... Dah boleh diagihkan plak...
Tapi bukan isunya... Tapi pasal karenah mak bapak ni... Ini dari apa yang Ain perhatikan kat opis Ain ni lah... Diorang lagi kecohnya... Dah le telepon opis berdering tak henti-henti... sebab sekolah telepon tanya macam mana nak serahkan duit tu (al maklumlah... opis Ain ni kan tempat rujukan diorang walaupun ada tempat lain yang lebih afdal lagi untuk dirujuk). Yang best nya... cara sekolah nak maklumkan kepada ibu bapa tentang pemberian tu pakai SMS je... hahaha... moden  moden...
Tapi kenapa awal sangat nak bagi.... kata duit tu digunakan untuk persediaan persekolahan tahun depan... orang kata sebab pilihanan raya tak lama lagi... sebab tu bagi awal2 kononnya nak pancing undi... ntah lah sekarang ni apa yang kerajaan buat semua orang akan kata tu hanya agenda politik sebab PRU dah dekat... oppsss... tak nak komen lebih2....
K lah kengkawan, sampai sini dulu... nanti kalo panjang2 dah merapik meraban plak kang...
Bye.... cayang semua... muahhhhhhhh.......

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff