my nuff

...:::Cantik Tak???:::...



Cantik tak? Pokok ni Ain bleh tengok dari tingkap bilik opis Ain.. Masuk je bilik terus nampak pokok tu... Sekarang ni pokok tu tengah berbunga dan tunggu masa nak gugur... tapi Ain tak tau nama pokok ni.. Maybe AYAHSU tau kot.. Dia kan pakar pokok... hehehe

1 comment:

Misz Mieza said...

Owh, pokok ni lah kot yang MM nampak kat tepi2 jalan tadi.. Cantik sangat bila bunga dia start gugur.. Dah macam bunga sakura memutih atas tanah.. Cantik sangat.. =)

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff