my nuff

...:::PAP SMEAR???? HMMMM.....:::...



Petang ni Ain kena pergi klinik sebab kena buat pap smear. Nak tau tak, inilah kali pertana Ain nak buat pap smear. Itu pun selepas beranak 3. Errrrrr........ Ngeri pun ada, seram pun ada, risau pun ada. Macam-macamlah yang ada...
Jadi nya untuk mengurangkan rasa debar tu Ain pun google nak cari apa tu pap smear, kaedahnya, faedahnya dan apa-apa je lah yang berkaitan dengan pap smear ni..
Google punya google Ain pun jumpalah laman web INI. Memang banyak info kat situ. Bila masa kita kena buat PS, perkara yang tak sepatut kita lakukan sebelum kita buat ujian PS, kebaikan ujian PS, apa perkara yang berlaku semasa ujian PS dijalankan. Hmmm... pendek kata memang padat lah info pasal PS kat situ. So, lega lah sikit hati bila dah tau. Tapi belum lega sepenuhnya sebab belum tentu lagi keputusan ujian PS tu normal ke abnormal. Huhuhu minta-minta semuanya berjalan dengan lancar dan semua nya ok je....

3 comments:

Anonymous said...

camne pakaian buat pap smear?

ain1914 said...

Pakaian masa pap smear adalah apa yang kita pakai masa datang klinik. Tak yah tukar lain.. Tapi better pakai kain..

Yana Aina said...

kene mcm nie masa keguguran .. ermm

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff