my nuff

...:::Seronoknya Balik Kampung:::...

Perkara yang paling menggembirakan bagi anak yang duduk di perantauan ialah bila dapat balik kampung, jumpa mak ayah sendiri. Sama lah macam Ain gak. So Jumaat lepas seperti yang dijanjikan, habis waktu kerja terus bertolak balik kampung (Felda Kepis, N.Sembilan). Sebab kan balik rumah Ain sendiri untuk satu malam je, pakaian yang nak dipacking tak payah banyak sangat. Hanya pack baju TTK dan anak2 je. Baju Ain??? Hmmmm... Seperti biasa Ain sebat je baju sesapa yang ada kat sana nanti. kuikuikui....



Ni je barang yang perlu dibawa


Beg isi pakaian TTK dan anak2


Beg susu Fahim dan Firas


Selimut ngan bantal (untuk anak2 tido dalam kete). Kain buai dan spring (palang buai tak yah bawak sebab kat kepis dah ada....


No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff