my nuff

...:::Betul Ke Keputusan Aku Ni:::...

Semalam Ain ada buat satu keputusan yang agak mendadak.
Tanpa berbincang dengan sesiapa pun.
Hanya ikut kan kata hati.
Tapi natijahnya sampai sekarang Ain dok fikir betul ke keputusan yang Ain buat semalam tu.
Nak patah balik tak boleh dah.
Nanti dah dapat hasilnya, macam mana plak nak bagi orang yang sepatutnya Ain tanya pendapatnya dulu. Huhuhu....
Tak pelah biar lah masa yang tentukannya.
Dan Ain harap ia tak mengecewakan sesiapa tapi akan menggembirakan semua orang.
Nak tau keputusan apa yang Ain buat?
Tunggu......
Dah dapat hasilnya nanti Ain akan kongsikan kat sini.

2 comments:

Mrs Velentine said...

takpe kalau dh rasa ituyang terbaik.

Roslan Putra said...

semoga hasil yang terbiak utk ain...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff