my nuff

Saya Doakan Semoga Cepat Selesai

Pagi tadi lalu kat situ memang bas tu dah rosak. Betul2 kat simpang empat nak menghala ke Jerantut.
Pastu tengah hari tadi nak balik kedai, nampaknya bas tu masih tersadai kat situ.. Tapi dah ada orang datang repair.
Ain harap semoga selesai cepat sebelum tiba waktu orang nak balik kerja.
Kalo tak, confirm jem kat situ... huhuhu... Tambah pulak dengan cuaca yang tak bape nak cerah ni...
Jangan lah hujan lebat macam ari tu...
Ya Allah, permudahkan segala urusan ku....


1 comment:

Mrs Velentine said...

harap2 kalau x mmg jame

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff