my nuff

Bila Faiz Berkaca Mata

Sebelum ni Ain ada citer pasal Faiz kena jumpa pakar mata dalam entry INI.
Balik dari hospital terus ge kedai cermin mata. Dan bila dah siap dan dipakai oleh Faiz... Hmmm gitu lah rupanya...


Tapi Ain takkan bagi dia pakai selalu... sebab masalah matanya hanya silau bukan rabun. Jadi, Ain bagi dia pakai masa tengok tv atau masa main game kat pc atau tab. Sebab kalo bagi dia pakai selalu, takut2 cermin mata tu tak tahan lama. Ce tengok perangai si Faiz ni... Memang tak leh duk diam....


Hehehe.... Yang ni gambar bonus... Bila dah tengok abg pakai cermin mata, mestilah siadik pun nak cuba gak. Bergambar dengan cermin mata abang Faiz...

2 comments:

Mrs Velentine said...

dah ada iras2 myHaikalFaiz

Dunia Wilma said...

Sis, rajin2 buat jus carrot...
Bagi Faiz minum...
Saya teringat kawan time sekolah rendah dulu...
Dia rajin minum jus carrot...
Tidak lama lepas tu, dia tak perlu lagi pakai kaca mata...
cuba ya :-)
Anyway, cute plak Faiz bila pakai kaca mata tu...
Ada iras2 professor...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff