my nuff

Bila tiba hari raya mesti cari juadah ni dulu

Cite pasal hari raya lagi.... errr... Apa salahnya kan... kita raya sebulan kan...
Kali ni Ain nak cite pasal juadah kegemaran bila tiba hari raya... Ain kalo bab makan ni macam ortodok sikit... nak yang tradisional dan ori... tak mo yang dah upgrade ke, yang moden apa tah lagi...
Dulu masa kecik-kecik, bila time raya suka makan ketupat tambah kuah kacang tambah rendang.. Arwah nenek mesti tak penah miss masak 3 juadah tu... Pastu plak Ain kalo makan mesti campurkan tiga2 tu sekali... hmmmm nyam nyam









Kalo juadah yang lain plak Ain suka....


Dodol cair, memang feveret... tiap2 tahun ayah Ain mesti simpankan untuk Ain... hehehe cayang ayah
 
Kalo tang kuih plak kalo jumpa yang tiga ni, mak mertua lalu kat belakang pun Ain tak heran hehehe

Bahulu

Kuih Sepit
 
Semprit


1 comment:

Haryati Faizal said...

kenangan di hari raya...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff