my nuff

Ku Lepaskan Mereka Dengan Mata Yang Berkaca



Hari ni Faiz ngan Fahim balik kampung ikut Memey diorang... Huhuhu sedihnya... Yang pasti sepanjang petang ni mood Ain mesti tak berapa baik... Pssst... Pada TTK harap bersabar ye...
Faiz ngan Fahim balik kampung naik kete Memey. Diorang gerak dari kedai sebab Memey tunggu kat kedai.. Naluri keibuan kan... Walaupun dah puas lambai melambai tetap nak follow juga... Ain bawak kete lain follow kete Memey... Bila di lampu isyarat, lambai melambai lagi... Beberapa meter nak sampai simpang yang memisahkan kami, mata mula berkaca, dada mula nak pecah.
Akhirnya bila sampai di persimpangan.. hon dibunyikan.. lambai melambai lagi... dan air mata pun tumpah... Uwaaaaaaaaaaaaaaaa........


3 comments:

Mrs Velentine said...

samalh kita..huhu..x ble pisah ngan anak2///cubit2 nuffnang & HB

Fifi Nadhrah said...

tak sanggup rasenye nak berpisah dengan anak..

Rosmiza Ali said...

Begitulah kuatnya naluri dan kasih sayang seorang ibu.. Mieza belum pernah lalui.. Satu hari kalau dikurniakan rezeki timang cahaya mata sendiri mesti macam ain jugak bila terpisah dengan anak.. HUhu..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff