my nuff

Muara Hati Adam Dan Hawa



Puas dok pikir apa lah yang nak ditepek kat blog ari ni. Nak cite pasal mimpi malam tadi? Tak tau nak citer camna, yang ingat malam tadi mimpi pergi tanah perkuburan dan ada pengkebumian jenazah beramai-ramai. Entah lah camna nak citer pun tak tau...
Pastu tadi dok belek pesbuk... Ada yang posting rangkap pertama lagu Muara Hati OST drama Adam dan Hawa, Kebetulan plak Ain memang tengah layan citer tu... So apa kata kita hayati lirik lagu tu...

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff