my nuff

Tafsir Mimpi - Ular

sumber - google


Masa bw tadi Ain terbaca pasal kawan blogger ni Mrs Velentine mimpi ular yang banyak. Ain pun pernah gak mimpi macam tu. So, Ain google lah cari tafsiran mimpi tu. Tapi jangan percaya sangat . Cuma jadikan sebagai pedoman untuk kita sentiasa berhati-hati.

Mula-mula Ain jumpa kat SINI - Kalo mimpi ular yang banyak, kita akan panjang umur dan diberi kebahgiaan.

Kat SINI pun sama, kalo mimpi jumpa ular yang banyak maksudnya panjang umur.

Sebahagian dari mimpi yang kita alami mungkin adalah mainan tidur(gangguan syaitan). Bergantung kepada waktu kita tidur dan kebiasaanya mimpi yang benar selalu berlaku apabila keadaan kita tidur dengan nyenyak terutama 1 jam selepas lena tidur sehingga sebelum waktu subuh. Setiap perkara yang berlaku, berserahlah kepada Qada dan Qadar kerana Allah SWT lah yang maha mengetahui.
Sumber hotreload2u.blogspot.com

Hmmm.... Kalo camtu tawakal je lah pada Allah Swt. Kalo mimpi tu mendatangkan kebaikan, syukur Alhamdulillah, jika sebaliknya semoga Allah beri pertolongan kepada kita untuk menghadapi segala musibahnya.

4 comments:

Deqla manjew said...

rajinye tolong cari tafsiran mimpi ular..td ada baca citer mimpi mrs valentine tu.. :)

OnE_nIeZuKa said...

mari la join giveaway saya
http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-mau-novel-dari-onenie.html

Wilma said...

Mimpi nie kadang2 mainan tidur :-)
Tapi adakalanya ada jugak mimpi memperingatkan kita akan bahaya yang akan kita hadapi atau rezeki yang akan kita perolehi...

~didiey~ said...

didiey mimpi gigi tercabut..hee~~
tak tau apa maknanya

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff