my nuff

Antara Bangga Dan Kecil Hati

Baru-baru ni Ain ada buat majlis hari jadi kecil-kecilan kat sekolah Faiz. Boleh baca kat SINI. Diraikan oleh kawan2 dan guru, ada sebuah kek, lilin dan simple goodies. Ada sedikit rakaman video melalui tab. Setiap kali Faiz tengok rakaman video tu, ada riak gembira dan bangga terpancar diwajahnya. Senyum sendirian dengan mata yang bercahaya.
Fahim pun tengok juga rakaman tu. Dan semalam ketika sendirian Fahim tengok rakaman tu berulang kali. Bila ditanya "Fahim tengok apa?". Dijawabnya dengan bersahaja, "Fahim tengok kek".
Anak seusia 3 tahun tu mungkin tak pandai lagi nak mentafsirkan perasaannya. Tapi hati ibu ini bergetar setiap kali melihat mata nya yang sayu bila tengok rakaman video tu. Ain berjanji bila tiba hari lahirnya kelak, sambutan yang sama juga Ain buat untuk Fahim. Mama janji ye Fahim.

9 comments:

Seroja Tiara said...

alala...ciannye die...mama kena tunaikan janji yer:)

YaNa Yassin said...

kecik2 pun tahu apa yang diorg nak kan,..

Shai Tiq said...

alorh2..comelny fahim..sian dye.. =)

Mrs Velentine said...

alah siannya dia..dia kecik hati..sedih pula sya nak nangis..huhu..bukan nak nagis tp dh nangis...tersentuh dengan entry ni

Norain Ujang said...

masa wat entry ni, air mata berjuraian, huhuhu...

dhati adiana said...

aah mmg sdey.. cian gomok.. xpe2 t celebrate befday dye lak k.. klong jgn wat2 bz lak.. huhu

dhati adiana said...

wajib wat tuk gomok pasni.. huhuhu.. cdey je bace.. dpt byangkn muke gomok...

Wilma said...

Kesiannya Fahim...
Sedih baca entry kali nie...
Takpa...Nanti birthday Fahim Mama Fahim beli kek yang besar untuk Fahim ya ^_^

Maria Menado~ said...

alalala.. sian dia. tak apa.. nanti buatkan tuk dia.. sedih ya dia..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff