my nuff

Assalamualaikum

Lama sungguh tak cerita ceritu kat blog... (errr lama ke... baru seminggu je kot).
Hmm... mula-mula nak citer pasal musibah yang melanda Ain sekeluarga awal minggu lepas. Rumah Ain kena pecah masuk dan kereta Ain hilang. Persona Hitam. huhuhu sedey tau.. Tapi nak wat camna kan benda dah nak hilang. Sampai ke hari ni belum ada khabar berita lagi.
Dah bagi tau insurans... Tapi biasalah, insurans kan... mestilah banyak dolak dan dalih nya... Tak pe lah... kalo ada rezeki ada lah...
Raya Aidil Adha ni tetap disambut macam biasa. Mujur ada Kancil yang sudi bawa kami sekeluarga ke sana ke mari.
Oklah.. nanti cerita lagi... Almaklumlah baru naik keje kan... banyak benda nak kena buat...

4 comments:

Seroja Tiara said...

Sabar Ain...ALLAH takkan uji setiap hambaNya melebihi kemampuan kita...semoga penjenayah dpt diberkas dgn segera...

Mrs Velentine said...

banyakkan bersabar yea kak

Yana Aina said...

beraninya curi kereta ..huishh

Delimasari said...

trauma bila baca cite ni - pernah terjadi pd kami sekeluarga.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff