my nuff

Bila Faiz Dan Fahim Pergi Funfair

Malam tadi Ain ngan adik bawa Faiz ngan Fahim pergi Funfair. Pada mulanya Ain ngan adik buat2 lupa janji nak bawa diorang pergi pesta tu. tapi Faiz memang jenis pegang janji. Dia yang 'ingatkan' kami tentang janji tu. Sampai kat situ permainan pertama yang kami main, benda alah yang bulat pusing-pusing tu macam gambar bawah ni. Faiz ngan Fahim memang takut nak naik tu. Tapi Ain ngan Adik naik sekali. Ain naik ngan Faiz, adik plak naik ngan Fahim. Memang seram gak naik benda tu. hehehe



Muka Faiz ketakutan


Macam nak nangis dah

Lepas turun, Ain layan anak-anak tu main permainan yang diorang nak main.






Setiap permainan yang ada kena bayar pakai token. 1 token RM2. So masuk je funfair ni kena tukar duit jadi token dulu.

 Pssssssst  TTK tak ikut sekali sebab kena jaga Firas kat umah. Hehehe... Tq Papa...

3 comments:

Mrs Velentine said...

budak2 kalau fun fair mmg suka..

Dunia Wilma said...

Bestnya Faiz dan Fahim pergi funfair...
Mesti dorang gembira sangat2 kan coz dapat main permainan kegemaran dorang ^_^

Maria Menado~ said...

budak budak suka maen games kan. hehe.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff