my nuff

Butanya Cinta - Nampak Ayu Walaupun Tengah Marah

Tadi dengar lagu ni Exist , antara bait liriknya
'walaupun marah
masih terserlah ayu wajahmu'
Adoi yai.... cinta punya pasalkan... orang marah pun nampak cantik
Pastu Ain google cari gambar orang tengah marah... kot kot lah jumpa yang masih ayu/kacak bila tengah marah...

Baby kalau marah pun jadi tak comel

Camni ayu ke?


Kalo dah gini kekdah nya, kacak lagi ke



Kucing marah pun kita gerun...

 Jadi kesimpulannya cinta memang buta, sebab orang marah pun dia nampak cantik. Dan lagi satu, tak yah nak marah-marah, sebab tak comel langsung.

Pssstttt.... Ni mengingatkan diri sendiri ni sebenarnya... hehehehe

5 comments:

YaNa Yassin said...

Hari nie hati tengah marah. Sekian. hihihihi :))

Sue-Rya Qistina said...

huhuhu..sama la ngan saya pagi td.
stress dgn pemandu2 yg x berhemah di jalanraya.
rase nak horn je kuat2

Marsita yahya said...

salam kenal,
singgah join dr segmen bloglist KA.

Wilma said...

Rasanya susah nak cari orang tengah marah nie cantik ^_^

P/S: Takut plak tengok gigi kucing tu bah...Rasa macam mau gigit orang jak...Hehehe...

Maria Menado~ said...

cinta kan manis je.. sakitnya hati terubat juga bila dah reda marahnya. hehe.. *tibetibe*

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff