my nuff

Doktor Hanya Sampaikan Khabar Buruk Sahaja????


Nak citer pasal doktor.
Memang diorang ni hanya nak bagi tau berita buruk je ke...
Dulukan Ain pernah wat Pap Smear, cite nye ada kat SINI. Misi tu bagi tau kalau ada masalah baru dia akan bagi tau.
Pastu baru-baru ni suami Ain pun ada pergi wat pemeriksaan kesihatan. Kena buat ujian darah. Keputusan ujian darah tu boleh dapat seminggu lepas tu. Pun sama gak. Doktor tu kata kalau ada masalah baru dia bagi tau...
Tu yang kuar ayat Doktor Hanya Sampaikan Khabar Buruk je.. Sebabnya bila ada masalah baru dia nak bagi tau..
Tak boleh ke, kalo kesihatan ok pun bagi tau juga. Sekurang-kurangnya boleh tambah ngan nasihat-nasihat camna nak jaga kesihatan dengan lebih baik lagi..

3 comments:

NoEn said...

aah la kan
mmg mcm tu
bila ade masalah baru nk bagitau kita

Kesuma Angsana said...

apapun doakn yg baik2 ajelah ye

Mrs Velentine said...

hehehe..maknanya akak & suami sihat lah tue

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff