my nuff

Hayatnya Sampai Disitu Saja


Ada seekor labi-labi sesat masuk longkang bangunan opis Ain.
Mungkin dibawa air sebab hujan lebat peang semalam.
Masa ditangkap oleh tukang kebun makhluk Allah tu masih hidup.
Dan masih terbayang lagi kat mata Ain sampai sekarang, turun naik badan makhuk Allah tu mengambil nafas.
Tak tau lah, makhluk Allah tu sedar atau tak yang itu adalah deruan nafas2nya yang terakhir.
Kerana ia akan jadi makanan kepada manusia yang berhati kering.
Dan sudah pasti ada urusan jual beli disitu.

5 comments:

Mrs Velentine said...

kesiannya

itmeMawarPutih said...

Kesianya. Sedih tgk. Nie labi2 yg mcm rupa penyu tue kan? Mawar pun ada bela labi2 nie, dia hanya hidup kat dlm air jer.

Yana Aina said...

erm..kesian dia

Dunia Wilma said...

Kesiannya :-(

Sue-Rya Qistina said...

kesiannya dia....x sampai hati nk tgk :(

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff