my nuff

Kena Pecah Masuk Lagi????????

Kali ni bukan rumah Ain tapi opis Ain plak. Barang yang material tak de lah yang hilang, yang hilang cuma duit syiling yang ada kat meja masing-masing. Termasuk duit syiling Ain satu tapeware. Ada juga yang hilang jam tangan.
Yang hilang paling banyak, Kak Misah. Duit tabung haji anak2nya dalam 3 4 ratus. Duit tu dalam buku tabung haji dalam sampul surat. Pastu duit syiling satu tape ware aiskrim ngan syiling dalam beg. Jumlah kehilangan kak misah mungkin dalam 600 hinggit.. Banyak tu..
Huhuhu... apa lah nak jadi sekarang... Pak menteri kata jenayah makin kurang tapi tengok macam makin banyak je...

6 comments:

Cik P.A. said...

sabarla Ain...ALLAH masih nak uji kesabaran Ain tu...mmg jenayah ni ssh nk dikurangkan skrg ni...huhu

Mrs Velentine said...

kena siasat dulu..

Sue-Rya Qistina said...

hmmmm..manusia skang semakin terdesak!

Kesuma Angsana said...

sabar lah.. mmg x selamat lah hidup sape yg buat kerja ni !

NoEn said...

kat office pn boleh berlaku kecurian...
hmmm
sabar je lah ye...
insyaAllah Allah gantikan dengan rezeki lain

Dunia Wilma said...

Sabar ya...Dah report polis ka?

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff