my nuff

Bila Laman SoSial Jadi Tempat Mengadu...




Tertarik dengan entry Mrs Valentine tentang Maruah Hanya Di Twitter. Mengucap panjang Ain. Apa lah nak jadi dengan zaman sekarang ni. Tambah merunsingkan bila Ain ada 3 amanah yang perlu dijaga dan dididik sebaiknya.
Sekarang ni, kalo buka facebook atau twitter yang menjadi kegilaan zaman sekarang, semua cerita ada di situ... cerita gaduh, cerita cinta, cerita putus cinta, hmmm macam-macam lagi lah...
Bila gembira update status kat facebook/twitter... Bila sedih atau ada masalah pun nak ngadu kat facebook/twitter. Sepatutnya apa jua situasi, kita patut kembali kepada Nya.
Bila gembira ucap syukur kepada Nya dan bila sedih atau ada masalah minta petunjuk dan pertolongan dari Nya. Ni semua nak kongsi kat laman SoSial. Tu yang tak dapat bezakan mana yang perlu dikongsikan atau dirahsiakan...

4 comments:

Mrs Velentine said...

Mv pun sedih dgn budak2 skg

Sue-Rya Qistina said...

sedih dgn anak2 muda zaman skang. rendahnya harga diri...semoga anak2 kita dilindungiNya :)

yana aina said...

kdng2 org yg dah kwen gaduh laki bini pon heboh nk ngadu kat FB. tak faham ler ngn mrk nie. tlg lh jaga aib rumahtangga. makin berkembang teknologi mkn cetek fikiran mrk. mintak d jauhi

Kniedaz said...

keterbukaan manusia sekarang kadang-kala menakutkan...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff