my nuff

Blurrrrrrrr.......



Tak tau lah nak citer macam mana sebab memang tengah blurr tahap gaban. Macam2 yang berlaku. Semua nya masih belum selesai.
Cite hilang kete masih dalam siasatan polis. Dalam masa yang sama tuntutan insurans kete tu pun perlu diselesaikan segera. Kalo lambat-lambat takut melopong tak dapat dapat apa-apa. Dah le syarikat insurans ni banyak dolak dalihnya. Tapi tak leh nak salah kan diorang jugak sebab banyak sangat penipu dari yang jujur kat dunia ni...Huhuhu... Kesudahannya orang yang betul jadi mangsa yang teraniaya...Harap semua nya berjalan lancar. Sekurang-kurangnya kalo tuntutan tu berjaya hutang kete ngan bank dapat diselesaikan. Kalau tak, bayaran bulanan tetap kena bayar juga walaupun kete tu ntah mana perginya.
Tak habis lagi dengan tu, kad eSPKB Ain plak hilang. Tak tau lah masa bila hilang. Sama ada hilang masa kecurian kat ofis ari tu atau Ain yang salah letak.... Bila nak buat kerja yang melibatkan kad tu baru perasan kad tu dah lesap. Perghhhhhhhh... Memang tak leh nak pikir ngan waras sekarang...
Harap semuanya selesai dengan baik...

2 comments:

Mrs Velentine said...

alamak kad espkb tue penting...

MarliaMarble said...

dtg menfollow ibu amirul..! aisk,macam mana boleh hilang tu..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff