my nuff

Faiz... Faiz...


Kenapa Faiz selalu buat macam tu....
Kenapa hari-hari mama kena marah Faiz
Kenapa Faiz tak nak dengar cakap
Setiap pagi Faiz yang paling lambat bangun
Setiap pagi Faiz yang paling lambat siap pakai baju
Setiap pagi Faiz mesti kena bebel ngan mama
Mama tak suka nak marah Faiz hari-hari
Sebab bila kena marah Faiz sedih, Faiz merajuk, Faiz nangis
Bila Faiz nangis mama akan sedih
Faiz,
Tahun depan Faiz dah masuk ke alam persekolahan yang sebenar
Tahun depan Faiz akan berhadapan dengan lebih ramai guru, lebih ramai kawan baru dan juga musuh baru
Kalau Faiz dah tak nak dengar nasihat mama dari sekarang
Masa akan datang nasihat Mama hanya angin lalu saja bagi Faiz
Faiz,
Mama sayang Faiz
Sayang sangat...
Faiz permata agung buat mama
Faiz tetap anak mama yang paling comel...
Faiz...Faiz... Faiz...

3 comments:

Sue-Rya Qistina said...

gitulah anak2 kecik kita yg nak membesar. anak2 saya pun mcm2 ragam kak. klau x marah, kang x mendidik pulak. klau marah, merajuk pulak. huhuhu. kita jadi serba salah

Mrs Velentine said...

biasalah tue kak..HaikalFaiz sya pun mcm tue juga

Ratu Hatiku said...

Tulah anak lelaki kan..memang agk nakal skit d bandingkan ngan ank pempuan. Ank saya yg lelaki pun mcmtu jugak..hari2 kena bebel marah..pening kdg... :D

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff