my nuff

Israel Tak Heran pun...

Israel tak heran pun kalau semua produknya diboikot
Tapi
Israel susah hati kalau semua umat Islam bersatu menentangnya

Israel tak heran pun kalau kena kutuk kat facebook
Tapi
Israel risau bila setiap waktu solat, umat Islam berjemaah beramai-ramai

Israel tak heran pun kalau satu dunia benci pada mereka
Tapi
Israel gusar memikirkan tentang kelahiran semula Imam Mahadi dan Nabi Isa untuk menghapuskan kaum mereka...
Sebab tu bila ada serangan Israel Jahanam tu yang paling banyak terkorban adalah wanita dan kanak-kanak.

Pelik kan... bila Israel lebih mempercayai kandungan Kitab Suci Al Quran dari umat Islam sendiri...
Tak payah nak sibuk-sibuk nak boikot atau kutuk Israel kalau semua tu hanya bermusim... Sedangkan saudara kita di sana telah lama tersiksa oleh Israel Jahanam tu....

5 comments:

Kesuma Angsana said...

setuju sgt tu!

Mrs Velentine said...

no komen...lain org lain pendapatnya kan..

yana aina said...

betul tue .. setuju sgt. kt nie boikot hanya bermusim ... huhuhhh

Sue-Rya Qistina said...

sgt setuju! sedangkan di negara kita sendiri pun dah ada berpecahbelahan sesama Islam. mcmana nak menyatu Islam sedunia. huhuhu

Kniedaz said...

saya setuju juga...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff