my nuff

Abang Maut Ditumbuk Adik


 Aduhai... macammana perasaan ibu itu, bila lihat anaknya maut ditangan anaknya yang lain. Kalau ikutkan itu semua adalah takdir yang ditentukan olehNya. Tapi sebagai ibu mesti terbesit rasa sedih yang teramat sangatkan.
Ini lah yang Ain takutkan bila tengok anak-anak Ain bergaduh. Memang lah masa sekarang ni mereka gaduh-gaduh manja. Kejap Faiz nangis, tak lama lepas tu Fahim pulak nangis. Tu belum Firas besar lagi. Ain harapkan mereka bergurau dan gaduh-gaduh manja je sampai bila-bila kan. Tak yah bergaduh pun lagi baik. Tapi mustahillah kan. Dah nama adik beradik, lepas tu lelaki pulak tu.
Buat Pn. Nayati Man, salam takziah diucapkan dan semoga tabah menghadapi dugaan Tuhan ini.

2 comments:

Dunia Wilma said...

Sedihnya...Takziah buat Pn. Nayati Man...Kuatkan semangat ya...

Mrs Velentine said...

Sedihnya..salam takziah buat keluarga Pn.nayati

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff