my nuff

Akhirnya Sampai Juga

Sebenar nya Ain dah lama order benda ni tapi tak dapat-dapat juga. Dan tadi sampai juga benda yang ditunggu-tunggu
Nak tau apa dia


:
:


:
:


:
:

Haaa nilah.... Sampai sudah... Sepatutnya ada lima tapi dapat empat je, sebab pembekal call Ain bagi tau buku yang lagi satu tu tak de stok lagi... Huhuhu
"Bila Sena Kembali Berbunga 2" cepat lah sampai...


Mesti kengkawan tertanya2 kenapa order buku tajuk yang sama sampai dua kan???
Haaa ni lah nak citer ni... Meh sini nak cito cikit...
Ekceli tahun 2013 akan datang ni, Ain bercadang nak buat segmen Giveaway... Nak bagi novel tu lah..
Ombak Rindu
dan
Adam & Hawa

ok tak ok tak....

Tapi taknak lah sengsorang je... Ain nak ajak kengkawan blogger lain untuk jadi sponsor.
So, pada kengkawan blogger lain yang sudi nak jadi rakan sponsor bleh:
email Ain - fkay1914@gmail.com
twitter - @norainujang

3 comments:

Nadia Johari said...

wah mnrik..=)

Shaira Elianis said...

Salam kak ain . Nak tanya akak order dkt mana novel tu ? Hehe nak jugak order :)

Mrs Velentine said...

wah nak buat segmen..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff