my nuff

'Aku Buat Apa'

Sapa tengok bola malam tadi, mesti ramai yang tengok kan. Ain tengok juga tapi separuh masa pertama je. Selebihnya Ain hanya dengar je sebab sibuk buat kerja lain. Tapi memang sedih lah bila Harimau Malaya kalahkan. Tapi sedih tu hilang bila tau Gajah Perang tu memang dengan cara kotor.
Tengok Fadhli Shas kena buang padang rasa macam sayu sangat. Dari gerak bibirnya yang tanya kat kengkawan "Aku Buat Apa!!!". Pastu dengan mata yang berkaca nak menangis. Huhuhu memang sayu sangat. Kesian dia.
Tapi lepas tu baru Ain tau kalau nak tengok lelaki menangis, suh diorang main bola sepak, pastu bagi kad merah kuar padang. (hehehe joke aja).
Apapun sebagai rakyat Malaysia yang sejati, Ain tetap sokong Harimau Malaya walaupun tak berapa minat tengok bola.

3 comments:

Cik Syida said...

betul-betul, sedih tengok dia kena buang padang. mata dia merah masa tu.. huhuhu

Sue-Rya Qistina said...

sedih kan time tu. pdhal yg salah pemain thailand tu. mmg pengadil berat sebelah (ramai yg kata mereka dibayar). xpelah Harimau Malaya, kami sebagai rakyat Malaysia tetap menyokong kalian! wpun kalah di sana, tapi kalian tetap mendpt tempat di hati kami :D

bunga_rose said...

tula pasal.. perasan gak gerak bibir dia.. takpe, kalah bermaruah n menang diorang tak respect langsung.. main kotor, pengadil berat sebelah.. huh, tak sukaaaa

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff