my nuff

KALAU LELAKI...


kalau lelaki kacak pendiam,
perempuan akan cakap:wow! cool gila!
kalau lelaki tak kacak pendiam,
perempuan akan cakap: Eleh! perasan bagus..

kalau lelaki kacak bawa kereta BMW,
perempuan akan cakap: Hebat luar dalam!
kalau lelaki tak kacak bawak BMW,
perempuan akan cakap: Bang, mana bosnya?

kalau lelaki kacak menuang air ke gelas perempuan,
perempuan akan cakap: Ini barulah lelaki gentlemen!
kalau lelaki tak kacak menuang air ke gelas perempuan,
perempuan akan cakap: Naluri seorang pembantu memang begitu.

kalau lelaki kacak ditinggal kekasih,
perempuan akan cakap: Jangan sedih saya ada..
kalau lelaki tak kacak di tinggal kekasih,
perempuan akan cakap: Memang patut pun.(sambil tengok atas bawah berkali-kali).

kalau lelaki kacak berbuat jahat,
perempuan akan cakap: Nobody's perfect.
kalau lelaki tak kacak berbuat jahat,
perempuan akan cakap: memang muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki kacak menolong perempuan cantik,
perempuan akan cakap: Machonya..macam hero filem!
kalau lelaki tak kacak menolong perempuan cantik,
perempuan akan cakap: Entah-entah tadi tu kawan dia..

2 comments:

L.O.V.E.P-QaH said...

Kejam sgt kan..manusia mmg suka mengata..haish..xleh nak tutup mulut org..

Ratu Hatiku said...

Itulah dia lumrah alam...xsemua benda kita boleh nak kawal... lbh2 lagi kalau mulut org yang laser nie...uhuhu

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff