my nuff

Kancil Berlumba-lumba

Masa on the way nak balik opis tengah hari tadi, Ain nampak 2 kancil ni..
Bukan kancil yang ni

sumber dari google


Tapi kancil yang ni hehehe
 
gambar hiasan ihsan google

Ain rasa diorang ni berlumba.
Kus semangat... jalan dua lane boleh jadi tiga lane...
Mentang-mentang kecik, diorang ni cilok sana cilok ni.
Camna nak cakap, bila kita berhati-hati, ada gak yang tak bape nak cerdik bawak kete macam ayah diorang punya...
Sabar jelah kan...

2 comments:

Mrs Velentine said...

kalau MV mmg dh kena hon drg ni

Me said...

hahaha..biasa lah tu kalau dah kecik senang cilok sana sini...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff