my nuff

Mahal ke????

LELAKI: saya nak bagi rm6000 unt hantaran awak


Perempuan: rm6000???semurah itukah saya???

L: errrmmm...ok...rm10 ribu

P: kalau rm10 ribu....rantai leher saya pom rm10 ribu...kiranya saya ini hanya seperti rantai leher??yang akan awak hancurkan bentuknya dan buat lain apabila puas dengan bentuk yg lama??

L: ok..!!....rm20 ribu

P: kereta VIVA saya berharga 40 ribu....bermakna saya lebih murah dari kereta VIVA disisi awak

L: ok...rm50 ribu

P: adakah itu harga saya???bangunan KLCC tupun berharga jutaan ringgit...

L: ok...baiklah....awak letaklah sendiri berapa harga awak...saya akan bayar!

P: ...diri saya TERLALU mahal.....sehingga awak x dapat nak BELI....cukuplah awak bagi rm100 ringgit sahaja....bukan kerana harga saya....tapi kerana perintah Agama yg mewajibkan mas kahwen~

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff